31 Ogos 2009

gurl pilihan aku..

  • seorang yang open minded
  • seorang sopan dari segi permakaiannya
  • tahu batas-batas pengaulan antara boy n gurl ( sb aku x suka pergaulan bebas)
  • pandai mengambil hati
  • dengar cakap n hormat pendapat orang lain
  • x semestinya cantik tp comey n cute (hik3)
  • x kuar lewat mlm2 (sb aku x suka kuar mlm2 sebenarnya)
  • suka berterus-terang
  • tidak akan mengulangi kesalahan yg sama
  • setia pada yg satu (paling aku kehendaki)
  • hormat orang tua ( paling penting )
  • bagus dalam ilmu agama dan taat pada tuhan (sgt dikehendaki)
  • mempunyai pendidikan yg mantap ( biarlah paling kurang ade diploma)
  • selalu bersyukur
  • pandai berdikari
  • boleh kawal emosi jika terganggu
  • jenis banyak bersabar
  • terima pasangan dengan seadanya
  • mengaku salah jika berbuat demikian
  • pandai jg kehormatan diri sendiri (sb sgt berharga bagi aku)
  • tidak boros n tidak membazir (sgt bagus)
  • pandai berjimat
  • kurang ego
  • garang dan tegas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan