26 Oktober 2009

hanya aku yg tahu utk wat semua ini untuk si die

Aku rs bahgia n happy sgt ble ex aku cari aku..aku rskan diriku ini masih diperlukan dlm hidupnya..aku sanggup berkorban untuk dye x kira apepown..dye teringin sgt nak tgk aku kurus..n aku nak jgk nak jd kurus hanya utk dye..itulah satu2 permintaan dye yg masih lom aku kotakan..skung ni, aku dah kwl permakanan aku..aku mkn nasi pown hanya 1/5 pinggan jew..even dalam kesibukkan aku berkerja..setiap petang isnin hingga jumaat lps balek keje.. aku akan pergi jogging..even kekadang 2 aku penat sgt, aku push diri aku utk pergi exercise sb nak kotakan janji aku kat ex aku..n setiap ari sabtu n ahad lak, aku akn pergi gim utk turunkan berat aku..semua ini aku wat untuk dye..hanya untuk dye..sb aku amat syg n mencintai dye sepenuh atie aku..xde gurl lain yg leh ambil tempat dye..klu dlu, aku selalu tito lambat tp skung ni kekadang kul 9 aku dah mengantok sb terlalu penat..kekadang aku rs tercbr sb kwn2 boy dye semuanya memang lg power dari segi dress up, semua la daripada aku..terus terang la aku katakan, aku x pandai dress up..tp aku cuba perbaiki semua itu hanya sb dye..Cuma kekadang, aku terpikir..layak kew aku jg dye?? Bgs kew aku untk dye?? Penting kew aku dlm hdp dye?? Soalan mcm 2 selalu bermain dalam fikiran aku..aku tahu aku x perfect tp aku percaya yg aku akn setia padanya..sb hanya itu jew yg aku mampu skung..Cuma kekadang ble aku perlukan dye, dye xde disamping aku..tp xpe la..aku just kena pkr matang..tp aku akan selalu ade ble dye perlukan aku x kira ape pown terjadi..sb aku ikhlas nak jg dye sampai akhir hayat ku ini..itu janji aku..aku pown x tahu mcmne nak ceritakan isi atie aku kat blog ni yg aku amat sy n menyintai dye..aku hrp sesiapa yg baca blog aku ni phm perasan aku kat dye especially dye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan