4 November 2009

adakah aku terlalu mengongkong??

aku bknnye ape..salah kew aku suwouh dye pakai tudung bile kuar?? salah kew aku pesan jgn pakai baju ketat sgt?? jgn bergaul sgt kwn2 yg boleh wat masa dpn kite musnah?? salah kew aku suwouh dye jgn bergaul bebas ngan boy?? salah kew?? aku pesan menda ni hanya utk kebaikan dye jew..sb aku sygkan dye sgt..nape susah sgt dye nak ikot ckp aku yg mudah ni ek?? aku xnak dye jd owg yg rosak dari segi mental n fizikal..mm, entah la.. aku kecewa giler bile tahu dye kuar x pakai tudung..bkn sekali..tp byk kali..entah la..aku dah macm putus asa jew..x tahu nak wat mcmne lg..kecewa giler..

1 ulasan:

  1. hurm.... wan... klo betul syg dia...terima dia seadanya... jgn mengubah seseorg tu... kalau bukan dri hati dia sendiri nk berubah... lama2 dia akan membertontak...k...fikir baik2x...

    BalasPadam