17 Oktober 2011

dlm atie aku paling dlm ni sebenarnye ade..

Di dalam atie aku yg paling dalam sebenarnye tersembunyi satu perasaan yg suka mengalah.. entah la perasaan ni xleh nak aku luputkan langsung sejak kecik lg. entah la.. contohnye.. aku selalu sgt mengalah ngan adik aku. ape yg dia nak semua die dapat dari ayah aku. aku just mintak nak beli herbalife utk future life aku pown x dpt.. terpaksa la keje..aku terlalu sgt mengalah.. ayh aku pown satu. klu anak die sowang lagi nak apepown semua dapat.. sampai abis berribu2 ringgit pown xpe..entah la kekadang aku sedih pown ade gak rsnye.. selalu sgt mcm tu. mcm aku rasa adik aku sowang tu anak dye. dah la dye ungkit aku x bwk balek piza utk dye time aku belanja mama n adik aku. dah dye xde time tu. aku cl pown x angkat. sibuk hal kat luar ajew. memang salah aku pown. sb aku lupa nak bungkus.. tp dye xleh la nak salahkan aku. pastu aku keluar la rasa x puas atie aku ni. ckp yg ayah aku lebihkan adik aku ajew. semua dye mintak semua dpt. nak kasut jogging nike baru. dpt. aku dapat ape? tgk jew la sambil pendam rasa..nak mengalir air mata aku tadi..aku pown xnak la nak menyusahkan dye. sepanjang aku dok umah dari bln 5 ari tu. hanya brp la sgt aku mintak ayah aku wit. sb dah xde wit sgt. xkanlah dye x pernah pkr ape yg aku nak. semua menda aku beli sendiri. sampai baju raye pown aku beli sendiri. kasut pown same. dah la selipar aku ayah aku guna sampai putus. pastu wat bodo ajew. terpaksa la beli satu..bkn nak ungkit tp nak ingatkan lah.. dah la. mls aku nak ingt lg psl tu. biar la dye. nanti dye dah tua tgk la sape yg jg dye? anak dye kew yg jg or aku yg jg. just wait n see.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan