16 November 2011

aku rasa bersalah..

erm.. entah la. aku pown x tahu nak explain.. aku akui la yg aku bila atie tgh kosong. senang ucapkan miss awk la. gndu  awk la. adoi...aku memang xleh nak bercinta wat ms skrg. sbnye aku kena fokus utk dip aku nanti. nak wat yg terbaik just utk diri aku. psl ex aku. aku x kisah dye nak wat ape. tu lantak dye. janji dye bahgia sudah. aku just doakan dye happy selalu n selamat. betol la owg ckp. cinta pertama ni xkan hilang. walau mcmne sekali pown. tp aku memang tekad aku xkan bersama ngan dye  walau mcmne sekali pown. sb dye dah byk sgt wat aku terluka..luka yg amat dlm yg x pernah aku alami sblm ni. menda dah lepas. biarkan la dye pergi. i will be fine. serius la. aku dah jumpa gurl yg leh jg aku. tp biarkan dulu la. nak kenal dye lebih rpt lg.. tp serius la. dye kekadang wat aku rindu gler kat dye! adoi! x saba nak tunggu gaji ni. nak kuar ngan dye. aku xkan ulang kesalahan aku yg dulu. peace!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan