13 Disember 2011

me sick again :(

sakit aku dtg kembali.. waaa.. peritnye..kali ni lg teruk skit..demam+batuk+selsema+asma. peh! memang perit nak bernafas.. dgn demam lg.. tu yg buat lagi teruk tu..smlm aku terpaksa ambik gas sampai 2 kali.. peh!! kira teruk tgk ni. lgpown cuaca  menentu. hujan..baru2 ni. aku wat medic checkup utk msk study nanti..aku terkejut time x ray tulang belakang aku terletak di tempat yg sepatutnye.. maksud aku lari sedikit..mayb sb 2 tahon lepas yg exident tu.. aduhai.. mcmne nak wat ni.. doktor pown tgk tapak tgn aku. nape warna kuning? x merah mcm owg lain..peh.. risau aku..n doktor kata aku ni kurang minum air masak..erm..risau aku diwatnye..yg lain semuanye ok..xpe la. ni semua dugaannye.. so aku kena jg kesihatan..doakan aku cpt sembuh ye.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan