27 Februari 2010

xde ertinye cinta dalam idop aku ni..

memang xde lg cinta dlm idop aku ni setelah 3 tahn aku menghambakan diri utok cinta..selama 3 tahon idop aku xde erti dgn diselubungi sedih, benci, sakit n terseksa..klu bahgia pown sekejap..aku amat2 terseksa dgn perbuatan si dia, nak menjaga dye, aku korbankan semuanye termasuk ms depan aku hanya utok dye..semua tomahan kwn2 aku, aku tepis semua tomahan2 yg dilemparkan itu kerana aku amat sygkan dye..aku mencari keserasian dgnnye even aku sedar yg kami x sehaluan..dye dah byk berubah..curang ngan aku, tipu aku, mempergunakan aku utok kepentingan dye sendiri..even aku tahu dye wat mcm 2 tp aku wat mcm xde ape2 yg berlaku sb dyelah segala2nye bg aku..aku korbankan segala2nye utok dye tersenyum n rs selesa..biarlah aku sedih or terluka..aku memang risau tentang keselamatan dye..aku kongkong dye pown sb aku risau n syg..bkn saje2 aku wat begitu..everything yg dye x senang ngan aku..aku ubah..tp dye?? ape yg aku x senang ngan perlakuan dye..dye skit pown x pernah ubah..malah lg teruk..aku x percaya yg dye curang kat aku sampai dye sendiri mengaku..atie aku memang hancur bagai kaca yg jatuh berderai ke lantai..memang dugaan aku..tp aku maafkan dye..n aku terima dye kembali sb satu reason..dyelah permata yg paling bernilai n segala-galanya bg aku..tp skung..aku dah sedar n xnak terseksa lg sb..tuhan dah tunjukkan kat aku mcmne dye kat luar bersama owg lain..pernampilan..everything memang berbeza..sejak tu, aku sedar n terfikir..segala2nye musnah dgn sekali petik jari saja..memang aku sedar byk kelemahan dgn diri aku..n sampai satu saat yg dye sendiri bgtau aku yg aku ni bodo,xde ms dpn, x matang, xnak idop susah ngan aku..k..aku terima semua tomahan 2 dgn atie yg terbuka..n membuat aku terpaksa melepaskan dye even aku syg kat dye sekalipown..aku hrp dye leh jg dri dye..selamat n bahgia dgn idop dye skrg..n aku kan bgn n provekan kat dye yg tomahan yg dye lemparkan kat aku itu..SALAH BELAKA!!..n aku happy ngan idop aku tanpa dye n aku dah leh idop sendiri..semua yg aku tulis ni semuanye dtg dari suara atie aku sendiri n naluri aku..

1 ulasan:

  1. kehadapan wan yg ain pernah syg.. dan akan terus menyayangi wan sampai ble2.. ain mintak maap atas segala salah dan silap.. dn semua perbuatan ain terhadap wan.. ain minta maap kerana meninggalkan wan.. dn sbb sbnrnya adlh kerana org ke-3 yg hadir antara kte.. ain x mampu halang kehadiran dia yg masuk sikit demi sikit dlm hati ain.. dn semakin melupakan perasaan ain terhadap wan.. ain taw.. ain byk berubah.. dn semakin trok.. tp itu hak ain dn ain da pilih jln tu.. dn bf ain skrg pon trime ain seadanya.. ain bahagia ngan dia skrg.. dia da keje.. ade kete sendiri.. umah sendiri.. and dia akan tggu ain.. dia pon hrp ain berubah.. berubah krn allah.. bkn kerana dia.. dia pon da jumpe ayh ain dan hubungan kitorg da direstui.. cm ain ckp td.. ain bahagia ngan dia skrg.. ain da xde skandal2 cm dlu lg.. hidup ain hny tok dia sorg jer.. coz ain hny nmpk dia jer.. mgkin penampilan n care ain bergaul menunjukkn yg ain nie sosial.. jht.. cm pompuan murah.. tp tu sume trpulg ngan diri kte sndiri.. jgn tgk org pd luaran saje.. time kasih atas segala pengorbann wan kt ain selama kte kapel dlu.. n pe yg wan tulis kt blog wan tu.. ain trime ngan hati yg terbuka kalo tu yg wan rase selama ni.. ain hrp wan jumpe gurl yg lebih baik dr ain.. dan hidup bahagia ngan dia.. ain x tolak kalo kte mgkin bleh jd kawan.. selamat tinggal mohd safwan mohd azlan.. jaga diri elok2.. kuatkn semangat.. sbb sy taw satu ari nnt awk bleh berjaya.. tanam azam dlm diri.. anggap kehadiran diri ini sbg satu pengalamn dn pengajaran tok diri awk.. dn jgn ulangi kesilapan ni lg.. sy sentiasa doakan kebahagiaan awk sehingga ke akhir hayat sy.. sbg tanda terima kasih sy pd awk kerana sudi menyayangi sy sepenuh hati awk sblm nie.. awk.. akn sentiasa ade dlm satu sudut di hati sy yg paling dlm...

    BalasPadam