2 Jun 2010

hari yg perlu aku tempuhi dimasa akan datang..

peh..penatlah aku baru balik dari penang..huhu..mcm2 aku nak wat time balik..nak jumpa my family yg dah 3 bln x jumpa, menunggu tentang keputusan sem akhir aku..peh..agak tekanan gak la..sb sem akhir ni aku memang result agak teruk la atas masalah2 yg x dpt diatasi dengan cepat..huhu..xpe la..semua tu mesti ade hikmahnye..satu lg masalah..aku nak sambung balik tekad aku untuk fit tahun ni..huhu..memang susah..sakit. n perit..bagai hendak menyiat daging sendiri..huhu..perut aku ototnye terasa sakit la mungkin sb exercise yg aku buat tp xpe..sakit 2 sementara ajew but..lama2 ok la..huhu..aku takot la nak tgk result kuar nanti n aku harap semua lulus aje..n pastu leh la aku cari keje,apply for diploma n fit!!..hehehe..time aku balik dari penang..rambut aku panjang la..agak serabot gak..tp aku memang nak bela rambut panjang coz dah lama aku nak berambut panjang ni..tp aku potong skit la untuk kelihatan kemas even panjang coz mama aku bising kata rambut mcm siamang..hahahaha..kelakar la..aku skrg ni ambil masa nak jd matang sepenuhnye n jd org yg lebih baik dari dlu..aku x pernah menyesal dengan ape yg aku pernah wat dlu..coz klu menyesal pown xde gunanye gak coz dah berlaku..aku memang perlukan kawan kat kajang ni sb tu aku nak kerja..hheheheh..aku nak ade ramai kwn la..huhu..n n aku x dpt la nak bayangkan ble aku fit nanti..boleh pakai baju yg aku suka,lebih berkeyakinan dan yg paling penting sihat tubuh badan..itu yg aku nak sebenarnye..mm, anyway..aku nak berubah skrg..i realy2 mean it!! see ur later

Tiada ulasan:

Catat Ulasan