6 Februari 2011

hidup aku kembali ceria seperti dulu tanpa si dia

hidup aku kembali ceria tanpa si dia. bkn senang nak lupakan cinta sejati aku ni but bak kata owg, kite kena teruskan idop jgk even susah mcmne sekali pown. aku bersyukur kepda tuhan kerna dapat jgk aku pulih seperti dulu even not 100% but itu dah kira ok. aku pown dah makin kuat x contact dye langsung. kekadang terasa teringat jgk kat dye but aku kuatkan diri aku. ini semua aku wat utk kebaikan diri aku n dia. thank coz awk pernah syg sy but sy terlalu baik utk awk..klu ade jodoh ngan awk..sy tetap terima but tukar cara hidup awk dulu utk bersama dgn sy.. thank coz pernah nyanyikan lagu utk sy tajuknye sofaz "dan bila esok".. . sy harap awk bahgia dgn idop awk coz sy happy dgn idop sy skrg even tanpa kehadiran cinta dalam atie ini.. buat masa terdekat ini aku atie sy memang xleh nak terbukak utk sesiapa termasuk awk coz x bersedia lg utk bercinta kembali. inilah takdir yg perlu sy tempuhi sendiri. jgn risau psl sy coz sy akn selalu happy aje. xmo sedih2 lg..hrp awk terbaca blog sy ni. thankz for everythings.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan