7 Jun 2011

tuhan save me again..thanx

4.6.2011 bersamaan sabtu.. atie aku yg tenang tiba2 jd resah ble kazen2 aku nak pg makan mcd mlm 2 sb lapa sgt coz mane ade kedai mkn bukak kul 1 pg..hanya tuhan jew tahu mcmne atie aku resah n berdegup laju.. mcm nak tercabut. aku memang xnak jumpa dgn si 'dia' terlihat si dia pown hanya sekilas pandang pown aku xnak..sb atie aku sakit sgt2 ngan ape dye wat. even aku dah maafkan dye. tp aku still rs terluka lg even x kuat mcm dulu coz aku dah makin kuat..tp nak wat mcmne. terpaksa jgk aku jejak kat mcd tu even aku memang xnak jejak lg coz aku memang xleh lupa ngan ape yg si dia ckp. still ingat sampai skrg even menda tu dah 1 thn lebih berlaku..hanya tuhan jew yg tahu mcmne perasaan aku ms tu.. memang pedih. even aku x tunjuk perasaan aku yg hancur. ya Allah. aku bersyukur sgt sb si dia xde ms tu.. lega atie aku. akhirnye tuhan selamatkan aku lg dari dye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan