10 Julai 2011

semua aku buatnye ni, ade sbnye..



nape aku pakai name loveindarkside utk main game on9 ataupown sbgi nick name aku.. sbnye.. membuatkan aku takkan lupa pada si dia coz name itu jgk la nama samaran bg si dia..y aku pilih warna lc aku warna merah..coz dulu lc dye warna merah..so aku nak same ngan dye..mesti kowang pikir aku ni gila bayang kan? aku bkn gila byg..tp kenangan ngan dye yg paling aku xleh nak lupakan.. mcm2 kiteowg lalui semua tu..entah kenapa.. di dlm sudut atie yg paling2 dlm aku ni yg memang xleh dicapai sesiapa pown milik si dia sowang..mayb my 1st love kowt..entah la. aku selalu hrp dye happy n selamat even dye tiada di sisi aku..bg aku, klu dye happy..aku pown happy walaupown menda yg wat dye happy menda yg aku x suka or wat atie aku sakit.. just itu jew aku nak kongsi coz ari ni aku x chat sgt..terpaksa mc lg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan