15 Julai 2011

i still single mingle!

seronok jgk tgk owg lain ade teman di hati. ade owg syg, ade owg care psl kite, memang best. tp aku kan single. so aku yg perlu syg diri aku n care diri aku kan? kekadang aku atie aku ade gak terpaut ngan gadis2 time ble aku kerja tp hanyalah sementara. rupanye ramai yg comey2! entah kenapa la aku still single. dunno y. nak kata fobia cinta. tu aku dah atasi. nak kata ingat kat ex gf aku. xde la pulak. entah la x tahu nape. serius aku x tahu nape. arh! semua tu x penting. aku nak ubah diri aku dulu. nak sgt fit. aku tgh usaha nak fit. ble aku fit. keyakinan aku melonjak naik! itu yg bgsnye. pastu leh pakai ape yg aku nak pakai. haiz. mybk lg lemak2 nak kena aku hapuskan. haha. ala, aku still muda. matlamat aku still jauh. aku nak sambung dip lg. byk menda nak wat. psl ex aku? aku dah ok ngan dia tp x bermakna aku couple ngan dye blek. aku nak bg dye ruang n ruang utk diri aku betulkan keadaan dlm ms yg same bantu dye utk terus idop. aku wat ni sb syg? haha. xde la. aku wat semua ni sb aku care psl dye lg. aku phm sgt dye. dye cari owg mcm aku tp dye mcm menolak aku suruh aku cari owg lain. haha. xpe2. dye perlukan ms. biarlah ape nak jd pown. aku x kish. janji aku leh happy mcm owg lain. aku nak la ramai kwn. hik3. bkn ape. aku suka berkawan. hik3 suka sgt.haha. aduhai. mata dah mula mengantuk la. xpe la. aku nak tido lu. coz esok keje. tu la klu aku ade ms nak up 2 date blog aku. tp yg pastinye aku nak fit dulu. hik3. ok. tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan