12 Julai 2011

perlu kew kite ikot kenyataan ni 100%?

boy yg baik utk gurl yg baik & boy yg jht utk gurl yg jht.. adekalanye betul jgk tp tuhan kan berikan kite akal utk berfikir.. cuba korang pkr.. if boy or gurl yg jht ingin berubah jd yg lebih baik dari dirinye yg sebelumnye, adakah boy or gurl tersebut utk boy or gurl yg jht gak padahal diowg dah perbaiki kesilapannye yg lepas.. bg aku x patut la. sbnye if diowg utk gurl or boy yg jht. mesti diowg akan mengulangi kesalahan yg same gak! x mustahil coz xde owg nak bimbing diowg ke jalan yg betul. jika kite dijodohkan gurl or boy yg jht, jgn la kite rs menyesal or rs x patut sb tuhan nak uji kite. sebenarnye ade hikmah semua yg terjd. bg aku, semua yg terjd kat aku semuanye ade hikmah n ujian wat aku. hasilnye tgk! aku lebih matang, kuat dari segi emosi, lg maju dari dulu n bole berdiri sejauh ni. klu x bkn kerana ujian tu, mesti aku still mcm dulu.. aku bersyukur sgt2.. Ya Allah..kite patut menggunakan akal yg Allah berikan sebaik yg mungkin kerana kite semua sebaik-baik kejadiannya.n bg aku jika aku ditakdirkan dpt gurl yg jht, n gurl tu dah berubah jd yg lebih baik. aku akan bimbing dye sedaya yg mungkin sampai nafas yg terakhir supaya dye jd yg terbaik. coz semua manusia ni dilahirkan suci n bersih..myb sb syaitan n pengaruh jht yg wat kite x sedar menda yg kite wat tu salah. kite semua ni same saje, xde bezanye..so marilah ramai2 kite pikir2 kan semua yg terjadi ade hikmah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan