15 September 2011

aku masih x boleh nak kawal hati yg kosong

aku x tahu nak ckp aku ape sebenarnye..sometimes, jiwa aku ni kosong sgt..bile jiwa ni dah kosong..senang sgt gurl lain nak msk dlm ruang tu.. tp kamu kena ingt..dlm jiwa aku ade kamu.. tp.. entah la..aku sebenarnye takot sgt2 nak syg kamu balek n try idopkan cinta yg telah mati..sb aku rs yg aku ni sebesar kuman ajew di sisi kamu..aku skrg ni reda ajew ape yg akan berlaku. kamu nak kuar sape kew, nak wat ape..aku xnak ambik port sgt sb aku tahu disudut atie yg paling dlm.. ia sakit sikit.. skrg ni, memang aku senang sgt pggl kwn gurl syg..yunk  just for fun..just nak lepaskan perasaan yg xleh nak bendung lg..nak lepaskan kat kamu takot.. nak msg pown takot.. ape tah lg calling..kamu pown tahu kan aku ni boy yg pasif..u know all about me. inilah yg menyebabkan aku jauh dari kamu.."An EX should stay as an EX.. they are an EXample of the wrong love". (agak terasa gak la )  nak tahu x ape riaksi bile kamu bgtau ni kat aku smlm   kalo ain ckp ain ngn najmi skrg.. wan rse ape?  badan aku terus jd seram sejuk n jantung berdegup laju.. erm.. dlm atie memang la sedih tp nak wat mcmne kan klu itu yg kamu nak. itulah kata2 yg ade dlm atie. aku mau gak nape kamu care semua ni 
  • wan pon mmg nga mnjauhkan diri dr ain kn
  • ain taw.. ade 1 status wan kt fb tu
  • untuk ain
  • wan pon da ade someone kn skrg
  • ari2 gayut.. dia call wan
  • wan cam happy je ngn kehadirn dia  <<<< why u care all this?? 

     kamu kira beruntung boleh share >> 
    ngn dia je ain bole cter bnd2 lame yg pnh brlaku dlu.   klu aku cuma leh pendamkan ajew. :(  

    apepown, psl hati aku ni.. kamu pown leh tahu sebenarnye. ape yg kamu rs psl status aku tu kat fb.. tu la jgk yg aku. same. u & me are same actually. w8 the time ok? fokus ur study. me to want fokus my study for my diploma in mech. anyway. keep in touch. :) 

    p/s : i dun want what i want to say to u coz that not the time to say the special word,  be happy k? diam tanpa kata. maknenye sy akn jauh dari kamu. makin jauh. dah makin jauh. then terus ilang wat selama-lamanye.>>>> :)<<<< aku smile kan? sbnye jauh dari kamu sb nak kejar impian dulu. itu yg aku maksudkan. patutnye kamu kena pkr maksud tersirat ni. adoi. haha :D  <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< semua ni kebenarnye , jgn salah fhm.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan