7 September 2011

sy semakin jauh dari kamu

sometimes, ble tgk member aku break ngan awek diowang aku rs kesian giler. sb kekecewaan yg pernah aku alami suatu ketika dulu. x dinafikan, memang aku putus harapan masa tu sbnye aku trustkan dye 100%. salah aku gakkan. xpe. benda yg berlalu pown. walaupown aku leh handle tp ade la skit titik2 hitam tu. tu semua aku jdkan ia pengalaman aku bercinta suatu ketika dulu. serius la skrg ni, atie aku senang sgt cair la. tu yg aku risau tu. sb aku xnak bercinta lg. minta maaf sgt2. aku x layak utk sape2 pown walaupown aku tahu. ade 2 gurl yg syg aku walaupown aku x sygkan diowg. minta maaf la kat simpulan tersebut ok. aku x bermaksud nak lukakan atie kowang berdua. terpaksa tolak cinta kowang sb xnak kowang terluka mcm aku dulu. hrp kowang phm la. maybkan aku nak suruh family aku tentukan jodoh aku. then kawen. time kawen tu baru aku belajar bercinta. aduhai. tp ayah aku dah ade calon utk aku. adoi. gurl tu lak kwn baik aku ketika aku 6 toun lg. lawa tu lawa tp. aduhai. pening pale aku bile mak gurl tu tnye psl aku kat ayah aku. adoi. jgn ayah aku wat janji nak kawenkan aku ngan dye dah la sb entah la. x tahu la. nape. alangkah gembiranye klu ade gurl yg syg aku then aku pown syg dye jgk. erm payah ni. erm. ape la yg aku mengarut ni. k la. nanti aku share lg life aku yg latest. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan