7 September 2009

Mengapa aku masih menyayangi si die??

aku x tahu mengapa masih menyayangi si die..hampir setiap ari aku teringatkan si die.. even aku sibuk, sedetik pasti terlintas dlm fikiran teringat psl si die..adakah si die jugak begitu?? kekadang aku terbwk-bwk ke dalam mimpi aku..sedih rasanya bile terkenang sejarah kami berdua..macam2 ujian kami tempuhi bersama..aku x tahu mane silap aku.. aku keliru?? semuanya aku dah berkorban untuk si die.. semua ape permintaan si die aku tunaikan even bg aku mustahil sb ape yg aku mahu tgk die gembira.. aku xnak die bersedih..antara dugaan aku paling perit aku dilalui ialah sewaktu aku ditinggalkan oleh si die..sb ex bf lama …walaupown aku still rs syg kat dye, tp aku terpaksa melepaskan dye sb dye yg pinta..aku x tahu la kenapa aku masih mengharapkan dye kembali kat aku ek?? Setiap ms aku teringat kat die..tp adakah die begitu jugak?? Aku berpisah ngan dye coz bf lama dye…bf lama dye xleh nak hidop lama sb barah..n nak bersama ngan ‘x’ aku seblm dye mati.…(mcm dlm filem pown ade kan??)aku pown x tahu ape yg patut aku wat…yg aku sdh sekali 2 ms die study time 2, die pernah menduakan aku..2 yg aku rs mcm useless jew..tp die break jgk ngan bf lama dye coz rs bersalah wat mcm 2..n sb dye ade aku n syg kat aku..aku tahu die 2 still sygkan aku tp dye nak menafikan sb dye xnak memberikan harapan kat aku coz dye dah janji kat bf lama dye yg dye akan jg dye sampai dye mati..tp die 2 pernah kew berjanji mcm 2 kat aku?? Bf lama dye 2 bg semua benda kat ‘die mcm baju,beg,kasut, jam, n no baru tp pakai line..aku tahu la aku x mampu nak bg kat dye semua 2 kat dye sb aku study lg..bf lama dye dah kerja..dia tu anggap bf lama dye 2 sebagai kwn jew tp bf lama dye 2 nak die lyn dye mcm seorang kekasih..bf lama dye 2 tahu yg ‘die ade aku tp bf lama nak dia tgglkan aku utk dye..dye 2 memang pentingkan diri..aku xkan maafkan dye sb dye rampas org yg paling aku sayang… skung ni aku x contant dia langsung coz aku pernah tnye adakah cinta dye kat aku still ade?? Dye kata ade tp makin kurang…aku rs mcm…entah la, hanya tuhan jew yg tahu mcmne atie aku time 2..tp ari 2 aku dapat panggilan drpd org x dikenali..bile aku jwb, org 2 x ckp pown..mungkin dia kowt klu ikot firasat aku..entah la..aku xnak tahu ..salah kew aku masih syg kat dye?? aku keliru..tp dgn izin tuhan, si die belajar di penang gak.. aku agak terkejut.. bagaimana aku nak tempuhi menda ni?? dgn izin tuhan jgk, kami bersama kembali..dan dye tinggalkan bf lama dye..dan kembali kepada aku..tp jodoh aku x panjang sb dugaan..atie aku hancur berderai ble aku jumpa gambar dye ngan laki lain..rapat..hanya tuhan jew tahu perasaan aku itu..sampai aku merasakan semua perempuan zaman sekarang memang begitu agaknye..tuhan berikanlah kekuatan untuk tempuhi semua ini..bukan aku x syg die tp aku perlukan masa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan