10 September 2009

motor kesayanganku terpaksa di trade in..


motor kesygan aku

aku syg sgt kat moto aku walaupown x laju mane pown..tp ia merupakan motor first aku..dengan motor 2 jgk dgn pertama kali aku jatuh motor..masuk ini dah 5 kali aku jatuh motor..paling latest aku jatuh masa kat bangi kena langgar dgn kembara..teruk jugak ar aku jatuh time 2..dah byk kenangan ngan moto 2..kekadang sampai terbwk2 dlm mimpi..huhu sb syg sgt..tp ape leh wat aku terpaksa lepaskan gak sb ade masalah kat enjin..aritu moto aku ade wat hal gak sb kabutero ia ade masalah..padan la motor aku xleh pegi laju just 120 km/jam jew...tp bile dah seting balik.. kelajuan dye hampir memcecah 160km/jam iaitu 150km/jam..time 2 kejar lc 135..rider lc 2 dah cuak dah aku follow dari belakang..time 2 aku masih x full tekan minyak lg..itulah antara kenangan yg xleh aku lupakan..tp terpaksa..huhu..cdhnye..

1 ulasan:

  1. ala xpe wan....hehehehehe...kan dpt motor LC baru....cewahhh...so sory lame x contact wan...

    BalasPadam